min vän...

Nämen, jag hade en tanke när jag började skriva förra inlägget.

Det finns en ung man som arbetar på samma ställe som jag (ja, det finns flera, men jag tänker på en speciell). Han är trevlig, snäll, ödmjuk och hjälpsam och jag är glad över att jag träffat honom och att han har blivit en del av mitt liv, även om det bara är på jobbet. Det tråkiga är att sedan en månad tillbaka så sitter vi inte nära varandra längre och eftersom vi har mycket att göra så hinner jag inte träffa honom varje dag. Han lyser upp min tid på jobbet för att han finns.

Kommentarer
Postat av: Sara

Du är ju bara för söt! Vissa upplever mig tydligen så, tråkigt nog haha. Men vafan, nu kör vi på, Du har ju jätte bra med samtal nu gumman!

2008-10-04 @ 13:11:11
URL: http://castaneda.blogg.se/
Postat av: Anna HK

Håller tummarna för dig Linda =)

2008-10-05 @ 20:53:16
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0