konstig dröm...

Inatt jag drömde något som jag aldrig dröömt förut *la la la*

Jag drömde att jag var på gymet i källaren på jobb. Tyckte det var jättekul att träna där. Mycket folk.. När jag sen ska ta mig därifrån så tar det tid att hitta ut och när jag väl kommer ut så befinner jag mig i en annan stad. Det känns som en blandning av Hong Kong och Malmö. Konstigt. Försöker ta mig tillbaka till gymet men hittar inte för byggnaden jag kom ut ur var inte jobbhuset. Hittar inte tillbaka.
Det är dessutom efter midnatt så det är lite jobbigt för jag har heller inte någonstans att sova. Då (i drömmen) kommer jag på att jag ju har en lägenhet i stan som jag kan sova i. Min kusin har lånat den av mig, men jag vet att hon inte är där just då. Ropar på en taxi som kör mig ut på den kinesiska landsbyggden, där husen ser ut som "slum" i London. Kommer till ett ställe som visar sig vara en restaurang där de inte serverar mat just nu, men jag får veta att jag kan sova på 3:e våningen. Det är heltäckningsmatta överallt och påminner om ett B&B i London som jag varit på. Jag kommer aldrig upp till 3:e våningen utan plötsligt är jag utanför och har bara en stor gräsplan framför mig som jag börjar gå på och sen ringer väckarklockan.

Jag känner mig otillfreds med min dröm. Vad hände egentligen och varför var allt i ett enda virrvarr? Förvirringen är total och jag fattar nada.
Nu är klockan 06:44, jag är nyduschad och ska äta frukost för att sedan ta mig till jobbet!

Ha en bra dag! (det hoppas jag iallafall att jag får)

Kommentarer
Postat av: Jyoti

Haha, kunde inte låta bli att skratta när jag läste detta. Låter som en jobbig dröm. Man kommer aldrig fram...

Kram på dig!

2008-10-15 @ 20:33:12
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0