Grattis kära lillasyster!!

Idag blev min lillasyster Fru Einbjörn! Klockan 05:00 svensk tid gifte sig min syster med sin Jonas. På Fiji där de befinner sig var klockan 15:00 när de vigdes.

SUPERGRATTIS!

Jag är lite ledsen över det faktum att jag inte kunde närvara. Det är tyvärr inte billigt att åka till Fiji...
Hur som helst är jag jätteglad för deras skull.
Det är i och för sig lite svårt för mig att greppa att min lillasyster är nyss fyllda 25 och nu gift. Hon är vuxen. Att jag är hela 10 år äldre än henne och flyttade hemifrån när hon bara var ett litet barn är väl de som gör att jag har "svårt" för att se henne som vuxen..
Jag respekterar henne och tycker att hon är en underbar person och vacker ung kvinna!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sluta nu :)

2008-10-10 @ 18:59:27
URL: http://castaneda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0