en kommentar

Idag såg jag en kommentar på ett inlägg jag gjort. Det var från en person jag inte vet vem det är, en "vilt främmande" människa. Hon gillar min blogg.
Varje gång jag ser en kommentar från någon jag inte känner (det händer inte ofta) så fascineras jag av att någon har hittat min blogg.
Det är ju jättekul, speciellt när de skriver att de gillar den.

Idag då?

Jag är fortfarande hemma, det här, vad det nu är, vill inte ge med sig. Har ingen feber nu ikväll. Skönt!

Nu ska jag lägga mig ner under min underbara filt igen och titta på Law & Order. Min kära make sover på annan ort ikväll, han är på kundbesök i Småland.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Tack snälla du för dina kommentarer i min blogg =) KRAM!! =)

2008-10-27 @ 20:53:32
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0