MotVikt

Idag har jag varit och träffat min grupp på MotVikt. Imorse var jag en motvillig stavgångare.  det är jätteskönt att promenera/gå stavgång, men det tog emot något enormt idag. Kallt och jävligt var det. Skönt att ha gjort et dock. Gillar att träffa gruppen. Vi har så roligt. Har skrattat gott hela dagen. Nu är det tyvärr slut på det roliga.. Ja, snart... Vi har bara ett par gånger kvar då vi träffas hela gruppen. Det är tråkigt. Vi har kommit fram till att vi vill/behöver träffas även när inte MotVikt arrangerar träff.

Hade gått ner denna gången också. Kul. Det händer saker, positiva saker.... jippie.... =)

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Tack för att du tror på mig, betyder jätte mycket =)



Duktig du är som kämpar på med vikten =)

2008-11-27 @ 18:59:06
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0