Det går framåt

Vikten går enligt planen.. träningen behöver jag bli bättre med, men jag är glad ändå.
Från och med den första april kommer jag att gå upp på 75% arbetstid. Känns bra. Sen är planen att jag är helt "back in business" från första maj.
Jag älskar min man.
Denna veckan jobbar jag bara 3 dagar. Likaså nästa vecka. Detta för att när man jobbar 50% så är man ledig på röda dagar. Helt ok att vara lite långledig =).
I början av april ska jag till foneatriska kliniken på Karolinska sjukhuset. Känner faktiskt att det kan vara bra för mig att undersöka rösten då halsen inte riktigt är rätt sedan min bihålsinflammation.

är såååå trött... ska sova en stund eller två. Har min "hemmadag" imorgon. Lär behöva tvätta lite... igen.. tycker tvättandet tar aldrig slut....

Ja ja, godnatt alla mina vänner och er som jag inte känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0