firmafest

Ja, det har jag varit på idag. Det blev inget långvarigt för mig eftersom de jag "hängde" med ska alla börja jobba kl 8 imorgonbitti. Själv börjar jag inte förrän kl 11:30. Mensvärken har kommit och gått under dagen. Painkillersis the shit!
Det serverades god mat på festen. Vi åkte färja en bit, men var ändå kvar i Stockholm. Det är charmen med att bo i "öarnas stad". Jag har till och med haft klänning på mig idag.
Bortsett från att jag legat på soffan i fosterställning med magont hela dagen så har det varit en skön ledig dag och kvällen var trevlig. Det kanske hade kunnat vara ännu trevligare om den hade varat längre...men, men... Vi fick filtar. Det var trevligt... Den är jätteskön.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

vad trevligt att ni ska ner till skåne till midsommar =) kom inom ivö om ni inte har ngt bättre för er =) kram!

2008-06-13 @ 10:12:23
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0