veckan så här långt

Denna veckan har hittills inte varit den bästa. Vet inte varför, men jag har känt mig ledsen och nere. Igår var det alla hjärtans dag. Den tillbringades till en början på jobbet coh sedan var jag hemma. Vi firade inte särskilt. Vi åt hemma och sedan mös vi tillsammans framför tvn.
Idag har varit en riktigt dålig dag. Jag hade en sunkdag på jobbet. Kände mig värdelös. När älsklingen kom hem så grät jag en stund och sen blev det lite bättre. Han bjöd mig sen på restaurang. Så, vi har haft en mysig stund ikväll. Nu sitter han och meckar med något tv-spel eller nåt och jag sitter här... framför datorn som så ofta annars..

Vill bara säga att på mitt jobb finns två personer som snabbt visat sig bli viktiga för mig. En av dem tog sig tid att prata med och lyssna på mig idag fastän hon egentligen hade massor att göra.

Tack min vän för att du finns där när jag behöver dig. Idag visste jag inte ens själv att jag behövde dig, men du kände det på dig!

Till den andra personen vill jag säga: Tack för att du idag gjort allt för att jag ska le!

kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0