ibland

undrar jag... varför blogga? Jag gör ju inte det flera gånger om dagen eller ens varje dag. "De som vet" säger att ska man blogga så ska man göra det flera gånger om dagen. Men, vem orkar eller har tid? Ja, inte jag... Jag skriver när jag orkar och vill. Ibland blir det oftare än andra gånger.

Just nu har jag träningsvärk i axlarna eftersom jag börjat träna. Men, det gör inget. Känner mig nöjd.
Kan inte sluta tänka på godis... GE MIG CHOKLAD NU!! Eller, nä, låt bli. Det ÄR bättre utan. Har varit i chokladtankar hela dagen. Inte bra. Men, det går över... väl??

Haft en bra dag på jobbet. Har lite hopp om framtiden. Känns skönt.

Nu orkar jag ine skriva mer idag.

Ha det bra alla..

Kommentarer
Postat av: Anna

bry dig inte om de andra, du ska blogga när DU vill. idag hra jag en skit dag.. sitter här och drar ut på tiden.. kanske kan jag strunta i att gå iväg.. :(
kram!

2008-02-19 @ 08:57:56
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0