komma in till jobbet senare?

Idag vaknade jag senare än vad planerat.. det i sig var ingen katastrof eftersom jag skulle hinna till jobbet i tid ändå. Det trista var att jag har haft ont i nacke och axlar i flera dagar och imorse hade jag även en huvudvärk som inte var att leka med. Stannade därför hemma idag.

Vet inte om man kan, men min svärmor sa att man kan göra så..... Gå och jobba lite senare...
Vad jag menar är, om jag vaknar på morgonen (som idag) med illamående/huvudvärk vill jag kunna ta en tablett mot smärtan, sova lite till och när jag sedan mår bättre (om det är så) åka till jobbet. Det är ju faktiskt så att man inte alltid egentligen behöver vara hemma. Många gånger mår man faktiskt bättre efter att ha tagit en värktablett och vilat/sovit lite till.

Kommentarer
Postat av: Anna HK

Ingen fara =) Blogg.se har nog inte fungerat som det skulle.. Tack =) KRAM!

2008-12-03 @ 09:09:02
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0