har redan fått min julklapp

I år ska maken och jag fira jul på skilda håll. Jag åker till syskonen i skåne och han åker till sin mamma. Känns lite trist, men det kan inte alltid bli som man vill.

Det känns vikigt för mig att åka ner till skåne så för ett tag sedan bokade, och betalade jag flyg fram och tillbaka. Det är inte jättebilligt. Det var dock, lustigt nog, billigare att flyga än att åka tåg eller buss. Det komiska är att jag på hemvägen behöver åka från köpenhamn. Detta för att det blev billigare än att åka helt och hållet inrikes.

Jag har nu ikväll fått julklapp ifrån min älskling, lite i förtid. Blev jätteglad. Han betalar min resa! Vi har sagt tidigare att vi inte ska ge varandra julklappar. Det har vi inte lyckats med ett enda år hittills. =)

Min älskling älskar jag!! =)


Kommentarer
Postat av: Anna HK

Snäll man du har =)

Tack för din snälla kommentar, jag tror också att farmor tyckte om den =)

2008-12-20 @ 17:29:27
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0