magsjuka

Att vara magsjuk är inte kul. Natten till lördag vaknade jag och kräktes.... Skulle jobba i helgen, men fick sjukanmäla mig istället. Kräktes av och till igår. Inga kräkningar idag, men ONT i magen. Har konsulterat sjukvårsupplysning på  nätet och där står det att sånt här kan vara några dar.. ingen speciell medicin eller läkarbesök behövs de första dagarna. Det försvinner oftast av sig själv.

Jag gillar inte att vara sjuk. När jag var yngre och blev sjuk så brukade det passa in så bra att jag oftast blev det när jag var ledig. Så är det inte längre. Det senaste året har jag tyvärr drabbats av diverse virus/infektioner i kroppen jämt och ständigt känns det som. JAG VILL VARA FRISK OCH MÅ BRA HELA TIDEN!!!! Är det för mycket att begära??

Sovdags! G´natt..

Kommentarer
Postat av: Kicki

Usch då, krya på dig!

2008-08-18 @ 12:18:52
URL: http://kiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0