Livet runt 30

Är ledig idag. Har tv:n igång på kanal 9. De visar en amerikansk dramaserie som heter livet runt 30. Jag är "runt 30". Det känns som on livet borde varit i ordning vid det här laget. Tyvärr känner jag inte riktigt att det är så...
När jag var yngre föreställde jag mig att vid 35 skulle jag ha jobbat/pluggat utomlands, ha ett jobb jag trivs med, vara gift och ha barn. Jag har ett fast jobb och är gift, men det är ju inte allt......... det är bara hälften av det jag tänkt....

Jag behöver jobba med självkänsla och självförverkligande. De flesta av mina vänner i samma ålder har man (även om de inte alla är gifta) och barn. De verkar tillfredsställda med sina liv.

Vad är det med mig som inte kan uppskatta det jag har?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0