idag har jag varit ledig

Ska jobba hela helgen. Har tyvärr inte mått så bra idag. Ont i huvudet och allmänt konstig i kroppen så jag har vilat. Det passade inte in i min planering.
Har tänkt massor.Ska jag eller ska jag inte. Är jag beredd på att jag kanske inte får det jag vill? Om jag inte gör det, kommer jag att ångra mig då? Om det inte blir som jag vill, vad gör jag då? Har jag vad som krävs? Bör jag gå nån kurs? Ska jag titta utanför "hemmaplan"? Vad vill jag och hur gör jag för att ta mig dit?

Idag har jag inte haft några örhängen på mig. Om en bild skulle representera min dag så skulle det vara en bild på en soffliggande person.

Pratade via msn med en vän och hon sa att allt är upp till mig. Det är bara jag som vet om jag klarar det. Hade hon suttit mitt emot mig så hade jag sett hennes minspel och blick.. Jag fick för mig att hon skulle ha sett lite irriterad ut, himlat med ögonen och sagt sin mening med bestämdhet. Hon låter mig inte komma undan med den skit jag säger till mig själv.

Ok, jag är bra, värd att bli älskad och omtyckt för den jag är. Kompetent, intelligent, omtänksam och snäll,

Kommentarer
Postat av: Kicki

Bra linda!! Good for you! :)

2008-08-16 @ 10:27:05
URL: http://kiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0