ont är inte skönt

Idag är det lördag och jag är ledig. Det är skönt. Maken åkte till sin mamma igår. Det var meningen att vi båda skulle åka, men jag var så trött igår när jag kom hem att jag kände att jag bara vill vara hemma. Dessutom har jag ett ton med tvätt jag behöver fokusera på.
Jag har legat fel inatt. Har väldigt ont i ryggen idag. Det kan  i och för sig vara så at jag fortfarande har ont i rygg och axlar efter en vecka på jobbet. Har ju haft ont i nacke, rygg och axlar hela veckan. Nu sitter dock värken på annat ställe i ryggen. Behöver få min kropp att vakna och må bättre så att jag får gjort det jag ska.

Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi bor i hyreslägenhet, på marknivån. Iom det så har vi inglasat uterum och trädgård.
Kan ta bilder imorgon och visa upp =)
Hoppas att du mår bättre till kvällen, kramar!

2008-04-19 @ 16:27:56
URL: http://annahk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0