en lördag i ensamhetens och slöhetens tecken

Inte för att det har gjort något. Jag vaknade inte förrän klockan var över 12 idag. Längesedan jag sov så länge helt utan anledning. Gick inte och lade mig alltför sent.... Men, det var tydligen skönt att sova. Bestämde mig för att det fick bli en softare-dag idag. Slöbläddrade mellan kanalerna på dumburken. Råkade fastna på en kanal. Det var "Borta med vinden". Jag har aldrig sett den förut. Den är ju bara så lång... så där gick hela eftermiddagen... Inte för att jag hade något ålanerat för dagen, men jag hade ju i bakhuvudet att jag skulle hitta på NÅGOT idag. Ja, att titta på film är väl att göra något, men det var inte detta något jag hade tänkt.

Igår var det "afterwork" på jobbet. Några öl och lite umgänge utanför arbetstid. Det var dock på kontoret. Prisutdelning till 4 kollegor som vi har röstat fram som de som bäst lever upp till företagets 4 värderingar. 3 av priserna gick till kollegor i mitt team. Jättekul för dem så det är bara att gratulera.

Nu är klockan så mycket så att det faktiskt är läge att gå och lägga sig istället för att sitta här framför datorn. Sitter ju faktiskt här och gäspar en hel del.
Så, godnatt från mig till dig!

Kommentarer
Postat av: jonna

Sovgott:)

2008-04-13 @ 00:33:00
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Anonym

Sötis då :-) Kram Natalie och hundarna we miss u pussssssss syster yster

2008-04-28 @ 12:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0