Jag blir så trött

Min man fyller 30 i december. Under en lång tid har jag tänkt att det skulle vara trevligt att "kidnappa" honom och åka iväg på lite semester. När jag har fört fram lite fint, frågan om vi inte skulle åka bort, så får jag svaret "har du pengar eller". DEN FRÅGAN GÖR MIG TOKIG!! Jag har inte haft möjlighet att spara pengar, men det vet ju inte han. Han är bara såå tråkig.  Han vill inte fira sin födelsedag så det är till stor del därför jag tänkte att det kunde vara kul att åka på en liten tripp. Sen ska jag inte sticka under stolen med att JAG vill åka bortl Det måste inte vara dyrt och avancerat. För en stund sedan satt jag och drömde mig bort på Fritidsresors hemsida. När jag kommenterade en sak och sa något om priset å så där så kom frågan "har du pengar på nåt sätt?" Det är så trist. Kan man inte få lov att åtminstone drömma sig bort en stund? När jag lever på mina små moln och drömmer mig bort så kommer han genast och plockar ner mig på jorden, eller under den, igen... Det är så trist att mannen som älskar mig och som jag älskar, inte kan drömma lite med mig.
Nej, vi har nog inte råd, men... sooooooo???? Lite drömmar skadar väl inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0