fredrik och filip

Sitter och tittar på Boston tea party och undrar lite över hur funtade programledarna är egentligen. Idag har de Leif G W Persson som gäst. Han känns ganska tråkig, men när man lyssnar ordentligt på honom så är han defakto himla intelligent. Han är himla kunnig.
Nu till mig... **hihi**
Idag är en dag som alla andra. Är nu inne på min fjärde sjukskrivningsvecka. Det kan också vara min sista. Jag ska till doktorn på fredag. Just nu känns det rätt ok om jag ska börja jobba igen på måndag, men innan idag har jag haft lite panik över den tanken. Hur som helst så ska jag även in till kontoret en sväng på fredag för att ha möte med min TL och personalchefen. Känns lite jobbigt att tänka på. Men, vi får se, det är nog inte så farligt.
Jag har kommit fram till att jag inte ska känna efter eftersom då mår jag inte så bra utan det är bättre för mig att fokusera på allt utom hur jag mår. Det är i och för sig inte så bra egentligen eftersom jag då aldrig kommer att "bli frisk". Ja, ja.. vi får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0