söndag....

Mensvärken ger inte med sig trots "smärtlindrande" tablett. Men, men.. sånt är livet. Sitter och funderar... Vad gör alla andra på en söndag. Är det bara jag som sitter i soffan med datorn i knät och tittar på tv samtidigt. Jag har hunnit spela lite betapet. Det är min nya obsession. (kan inte stava). Jag har massor jag egentligen vill göra just nu, men som jag inte orkar för att min mage gör så ont att jag inte kan resa på mig...

Snart är det jul! Har alla gjort sina julinköp färdigt?
Jag sa till min svärmor att jag ville/kunde göra köttbullarna till julafton. Då sa hon att hon hade köpt färdiga som hon stekt och fryst in så det inte behövdes. Jag som såg fram emot hemmagjorda köttbullar till julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0