hej hopp gummi.....

*tihi*

Hoppas att alla har haft en trevlig helg. Min blev ju inte riktigt enligt planen. Jag har inte mått så bra. Mår inte helt bra än.. min hals känns konstlig... inte så att jag har ont, men jag är en aning hes och har tidvis irriterande hosta. Men men... sånt är livet... Igårkväll kom vi sent i säng... Maken behövde hjälpa mig med en grej och jag kom inte på det förrän sent och det gick inte som det skulle så det tog lite tid. Idag gick jag därför upp samtidigt som honom som "stöd". Tyckte synd om honom som behövde gå upp tidigt. Jag skulle ju kunnat ligga kvar.....
Jag känner mig lite duktig idag. Har tvättat och tagit hand om mina pärlor och örhängen. Jag har planerat att göra smycken... bara inte kommit mig för. Nu har jag dock lagt dem på rätt ställe och sorterat dem. Kanske kan jag komma igång nu.

Tjohopp tjohej alla!

Kommentarer
Postat av: DITTE

Va, kul att du också gör smycken. Jag har varit igång en tid och tycker att det är skit kul. Just nu har jag gjort lite julklappar. Ett tips är en stor bricka som du kan ha dina grejor på och så är det lätt att ta fram när man får lust. När jag sätter undan min bricka (brukar sätta den i
mitt linneskåp) lägger jag gladpack över så slipper man att pärlorna far omkring och blir dammiga för det kan gå någon vecka emellan lustarna. Och hälsa Martin och gratulera (jag glömde men han är inte den enda jag/vi glömt) och ha en riktig skön jul och nyår.

2007-12-17 @ 20:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0