Träning

Ja, det är långt mellan gångerna.
Känner varje dag att jag måster komma igång igen. Tänkte så igår. Bestämde mig igår för förändring. Får se hur länge det håller. Brukar ju bryta de löften jag ger mig själv.
För mig, när jag är arbetslös, är det skönt att sova "ut". Vakna utan väckarklocka. Läsa en timme samtidigt som jag ligger på spikmattan och sedan gå upp. Har tyvärr inte varit så aktiv utan mest latat mig. Måste vara slut på det. Så igårkväll bad jag maken väcka mig innan han gick till jobbet. Tänkte jag skulle upp och träna.
Idag gick jag alltså upp och började med det. Hann inte börja innan jag kände av en nerv i ryggen. Den brukar ge sig till känna ibland och är en sån sak som gör att jag INTE tränar. Men, tränade gjorde jag! Kanske inte så länge, men ändå... Bättre med en kort stund än inte alls och för mig just nu gäller det att överhuvudtaget komma igång.
Nu ska jag sätta mig och "googla" jobb igen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0