Spagetti och köttfärssås

Jag har en del bestick som jag har kvar sedan jag fick dem av mina föräldrar när jag flyttade hemifrån. De besticken hade vi hemma innan jag flyttade. Det är inte alltid jag vill använda dem. Det är gafflar med träskaft. Har någon sked också men knivarna är försvunna. Har ju flyttat en del genom åren. Vet inte varför men det är så himla gott att äta spagetti och köttfärsås med just dessa gafflar. Denna rätt ska ätas ur en skål med en sådan gaffel och till detta ska det vara ett stort glas kall mjölk ur ett "mjölkglas". Jo, jag har vissa glas som jag bara dricker mjölk ur. Är det bara jag som har speciella bestick, tallrikar och glas?

Kommentarer
Postat av: Maria

Sv:Tack för det. Men jag hoppas verkligen att vi får en något mindre bister vinter i år.. Jag har för övrigt också glas och koppar som är extra goda att dricka en viss sak ur. Konstigt det där ^^

2011-10-12 @ 12:42:38
URL: http://skogskojan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0