Kalas

Idag har vi varit på kalas. Makens kusin har fyllt 20. Trevligt att träffa släkt som vi inte träffar så ofta. Vi blev bjudna på god mat och dricka. Jag dricker inte så ofta, men eftersom jag inte har körkort så drack jag vin idag. Råkade bli mer än ett glas...
Istället för att åka direkt hem efteråt så åkte vi till grannen för lite mer socialt umgänge. Det blev Yatzi och (för alla utom maken) lite god likör. Jag kände ingen påverkan av vinet förrän vi varit hos grannen en stund. Jag vill inte påstå att jag är full, men mer alkohol nu hade garanterat gjort mig full. Nu är jag bara LITE molnig i skallen. Vi har precis kommit hem och jag står utanför huset och skriver detta för det är rätt så skönt ute ikväll. Det är 5 plusgrader just nu.
Godnatt bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0