Gräsänkling blues

Maken åkte iväg på kundbesök idag. Tidigt imorse åkte han och han kommer inte hem förrän på fredag. Idag har han varit i två olika städer. Tre om man räknar med staden han kom fram till nu ikväll och ska sova i. Imorgon ska han till ett annat land på kundbesök och sen tillbaka till Sverige för att åka på kundbesök i några städer till. Denna gången kunde jag inte åka med för jag har annat inbokat. Det gör att jag är ensam hemma. Eller ja, jag har ju katten. Men jag ska sova själv. Eller ja, Socker kommer ju säkert att vara där. Men, jag ska sova utan älsklingen. Jag känner att det blir som vanligt när han inte är hemma. Jag drar mig för att gå och lägga mig. Inte för att jag inte klarar mig utan honom och inte för att jag inte kan sova utan honom. Vet inte riktigt varför det blir så här. Jag menar.... Vi sov tillsammans inatt. Han åkte imorse. Han kommer inte att vara borta så jättelänge. Blir ju inte borta en hel vecka ens. När han är borta så ringer han hem varje kväll och säger godnatt. Så... jag ska nog ta mig i kragen och gå upp och lägga mig och läsa. Fast... mina vänner på FB som jag spelar Words With Friends med är väldans aktiva just nu...
Snart så ska jag kalla på JB.
Nighty night night =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0