Att känna med andra

Idag är det sorg på ett företag jag arbetat på. En ung tjej har lämnat jordelivet. Jag vet inget om vem hon var och jag vet inte vad som hänt. Men, jag sitter här och sörjer med hennes nära och kära och mina f.d kollegor. Sitter och har på tv:n och där är det American Idol. Ute regnar det och är grått och hösttrist. Jag satt här och gladdes och blev ledsen med alla dessa hoppfulla människor på tv:n. Som vanligt är ju tårarna där. Så läste jag statusuppdateringar på FB och en f.d kollegas blogg och jag förstod vad som hänt. Det är alltid sorgligt när någon dör. Extra sorgligt när det är en ung person. Såklar så... som ett brev på posten börjar ju mina känslor jobba på övertid och sorgen jag bär inom mig kom upp till ytan. Den gör ju inte det varje dag. Den finns där under ytan dygnet runt. 24 7 som de säger... Jag tänker på mina änglar varje dag. Kände hur det blev en ledsen dag idag. Men, så får det vara ibland. Man ska inte stänga ute sina känslor. Kram och kärlek till alla därute som behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0