Lång tid mellan blogginläggen.

Varför är det så längesedan sist då? Ja, helt ärligt så vet jag faktiskt inte. Bara bidde så... Jag jobbar mest. Umgås med min älskling.
Älsklingens farbror har tyvärr lämnat oss. Även om jag inte kände honom väl så känns det lite tomt och konstigt att veta att jag aldrig mer kommer att träffa honom. Han var 52 (eller 53). Speciellt tänker jag på min svärfar som har mist sin bror och bästa vän.

Jag var ju hos doktorn med mitt knä. Fick en spruta i knät som skulle göra att jag har mindre ont. Det gör faktiskt mindre ont. Men inte hela tiden. Sköterskan kollade mitt blodtryck (ifall det skulle bli operation). Visade sig vara skyhigh så det blir till att göra ett läkarbesök igen för att kolla upp det. Lånade en blodtrycksmätare av en kollega och jag hade rätt högt blodtryck varje gång jag testade så det är väl lika bra att se om jag måste göra något åt det.
Under sommaren har jag jobb mest hela tiden. =) Blir ingen semester att tala om. Kommer som mest att ha 6 dagars sammanhängande ledighet. Då kommer lillasyster och hennes familj på besök.

Det är väldigt varmt ute just nu om ni inte märkt det. Jag är inte jätteförtjust. JAG VILL HA LAGOM!! Vad är det för fel på det?

I lördags var vi hemma hos älsklingens syster för att fira hennes födelsedag. Vi kom dit vid 3 och åkte därifrån vid 23 och var ute i princip hela tiden. Fikade, åt gott och spelade kubb. Mycket prat och skratt vart det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0