Lång dag

Nu när jag är arbetslös så går jag inte upp tidigt på morgonen. Inte om jag inte måste. På sistone har jag dessutom börjat vända på dygnet mer och mer känner jag och det är inte bra.
Idag gick jag upp kl 07. Skulle iväg med min svärmor. Hon kom och hämtade mig strax efter klockan åtta. Vi åkte till hennes jobb, äldreboendet jag jobbade på som timmis förut, och där träffade jag lite gamla kollegor och lite sötisar som bor där. När vi var klara där åkte jag och svärmor och en god vän till henne till Thuns. Thuns är en STOR butik som säljer bland annat kläder och husgeråd. Vi kom dit kl 09:40 (jag vet för jag tittade på klockan) och vi åkte därifrån runt 15:30. Det blev många timmar där. Vi hann gå flera varv. Vi började med att ta en morgonfika/frukost och efter nån timmes shopping så blev det en vätskepaus. Efter ytterligare shoppingtid blev det dags för lunch och efter en sista runda i butiken tog vi en snabbfika för att sedan köra iväg och lämna vår vän på jobbet.
Svärmor och jag åkte till ICA för att hämta paket och där blev man bjuden på julbord! Har aldrig varit med om att bli bjuden på julbord på ICA förut! Aldrig i någon butik, faktiskt! Jag var i och för sig så mätt så jag inte orkade något, men det var ju trevligt ändå... att de bjuder på sånt menar jag... Ett sätt att tacka kunderna för att de handlar trots att det är en "dyr" ICA?! ;-)
Vi har haft en väldigt trevlig dag! =)

Kommentarer
Postat av: Jyoti- Miss Memo

Den affären har jag aldrig hört talas om! Men det låter som en affär i min smak ;-)

2011-12-20 @ 22:32:06
URL: http://minbebis.com/blogg/missmemo/
Postat av: Jyoti- Miss Memo

Thuns alltså ;-)

2011-12-20 @ 22:32:39
URL: http://minbebis.com/blogg/missmemo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0