Det här med att sova för lite.

För att jag ska må bra behöver jag i snitt 8 timmars sömn per natt. Natten till idag har jag INTE sovit 8 timmar. Det blev bara ungefär 5 timmars sömn inatt. Kom i säng för sent och låg som vanligt och läste en stund vilket gjorde att klockan hann bli två innan jag tvingade mig själv att sova. Började på boken "Syskonkärlek" igår. Den handlar om otillåten syskonkärlek. Fortsätter läsa den idag.
Idag är jag hundvakt. Det innebär att jag inte är hemma. Gör inget... ;-)
Problemet jag har just nu är att jag mår illa. För att jag sovit för lite. Blir nog till att vila en stund för att bli av med illamåendet.
Men annars är det bra. Knät gör ont ännu, men det är bättre... =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååh jag älskar att läsa, återkom när du läst ut den med recension!

2011-12-07 @ 20:17:26
URL: http://publishlovisa.wordpress.com
Postat av: Limars

@Lovisa: Den var annorlunda. Lite obehaglig samtidigt som det var mycket kärlek i boken.

2011-12-08 @ 17:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0