London

Se hela bilden
(bild lånad från www.flygstolar.se/reseguider/london/london.aspx)

 

Jag drömmer om London! Det har varit så ett tag nu. Inte en dag går utan att jag tänker på, och längtar till, London. Jag vill jag vill jag vill jag vill till London. Älskar staden och engelskmännen!

 

Se hela bilden

(bild lånad från www.greppa.nu/uppslagsboken/naringiomvarlden/...)

Jag känner en längtan i kropp och själ efter England. Storbritanninen i mitt hjärta. Vet inte varför men det är så det är. Hade jag varit ensamstående så är "risken" stor för att jag tagit mitt pick å pack och flyttat dit en sväng. Men nu är ju verkligheten sådan att jag inte är ensamstående utan jag är gift med en man jag älskar och som jag inte vill lämna. Nu har vi dessutom ett hus. Vi har ju också vår lilla katt att ta hänsyn till. Det känns därför inte som en realistisk tanke att flytta dit.

Drömma kan man ju....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0