klantarsle

That´s me!
Igår var jag på äldreboendet och jobbade. 16-21. Klockan kvart i nio gick jag in till en av de boende, skulle hjälpa till att lägga personen. När jag är halvvägs färdig med det jag håller på med så snubblar jag på någon konstig vänster. Faller och givetvis skadar jag mig. *SUCK* Det är bara jag som klarar sånt. Ja, jag blev inte allvarligt skadad. Vänster knä fick sig en smäll. Det syns inte så mycket. Kan vara fettet som gör det (har sina fördelar ibland). Syns bara ett litet blåmärke på en liten del av knät. Fick även ett litet sår på höger arm. På undersidan, intill armhålan ungefär. DÄR är jag jätteblå. Tur att det inte syns. Usch, jag skäms! Hur klumpig får man vara.
(bild lånad från; www.dreamstime.com/cartoon-man-with-injuries-..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0