Underbart häng

Idag var jag inne i "storstan". Var en sväng på 3s kontor och stötte på lite goa f d kollegor. Mötte upp Mallan och lilla Teddan. Har sen umgåtts hela dagen med dem. Efter 3 var vi på och tog en fika på Wayne's Coffee. Gillar när de ligger inne på Mio. Sen blev det lite shopping (dock inte för mig). Jag nöjde mig med "windowshopping". Vi hade även bestämt träff med andra vänner så när de slutat jobba träffades vi på ett ställe som hett Mocco. De hade superstora kanelbullar. Jag och Kiika kände oss nästan lite lurade för vi fick inte lika stora som Mallan. Hennes var så stor att hon delade med sig till sonen och Sara.
Lille Theo är helt underbar. En av de gladaste ungar jag känner. Har gosat massor idag! =)
Tack mina vänner för en trevlig dag! =)

Kommentarer
Postat av: Kiika

Tack själv vännen! Alldeles för länge sen sist! :)

2010-10-05 @ 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0