Träna eller inte

När jag väl vaknade imorse så kände jag inte för att gå upp alls. Kände definitivt inte för att träna. Men... jag gick upp! Gick ner och tänkte "äh, jag struntar i att träna. Känner inte för det!".
Satte mig vid datorn och gjorde lite saker som jag var tvungen att ta tag i idag. När jag gjort det så tänkte jag om. Jag har ju bestämt mig för att bli bättre och träna. Därför har jag tränat idag! =) Mycket nöjd med att jag faktiskt gjorde det. Ökade dessutom tiden med 5 minuter. Bättre och bättre dag för dag.... =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

wow vad duktigt! jag vet precis hur omotiverad man kan vara, och hur stolt man blir när man väl tagit sig i kragen i alla fall! grymt Linda!

2010-10-22 @ 17:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0