Nytt jobb = nya möjligheter

Jag är ju officiellt arbetslös. Men... jag gillar ju inte att leva på "bidrag" och inte jobba för pengarna... eller jo... om jag hade varit rik så hade jag nog inte kännt att jag MÅSTE jobba. Men mitt liv är sådant att jag behöver ha en inkomst. JAG ÄR INTE RIK! Är glad ändå, men behöver alltså arbeta för att ha några pengar till att betala räkningar med. Har ju berättat tidigare om att jag har fått ett "timmis"-jobb på ett äldreboende. Igår fick jag besked om att jag fått ett jobb till! =) Sökte för ett tag sedan ett annat jobb. Även det ett "timmis"-jobb. Jag fick det. Ska inom kort börja med 2 veckors utbildning för att sedan kunna hoppa in vid behov. Så, även om jag inte har en fast heltidstjänst så kan förhoppningsvis dessa två jobb hålla mig sysselsatt.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men vad roligt! :D Gratulerar!!

Vad är de för ställe då?

2010-10-27 @ 13:40:35
Postat av: Linda

Tackar! =)

UL (Upplands Trafiken)

2010-10-27 @ 13:48:01
Postat av: Nazira

Good for you babe! Supergrattis.. är så stolt över dig! Puss

2010-10-27 @ 14:28:53
Postat av: svärmor

Det blir jättebra!! Grattis! Kram!

2010-10-27 @ 17:50:55
Postat av: Jyoti

Stort grattis och lycka till!!

2010-10-28 @ 12:34:05
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0