Klapp på axeln

Idag känner jag att jag vill ge mig själv en klapp på axeln. Jag har en latmask boende i mig. Den gör att jag är lat och det rätt ofta. Det är den som gör att jag tränar så sällan. Idag tycker jag dock att jag varit duktig. Började med att gå upp tidigt för att ha gott om tid på mig innan jobbet. När jag piggnat till tränade jag, något jag borde göra varje dag. Sen åt jag frukost, vilket jag också borde göra varje dag. Efter det blev den en dusch och sen var det dags att åka till jobbet. Jag har jobbat hela dagen. På väg från jobbet så kände jag mig slut i kroppen och ville sätta mig ner. MEN det gjorde jag inte. Jag gick en promenad istället. Känner mig lite nöjd faktiskt.
Ikväll har vi varit hos "grannen". Vi spelade Yatzi och lite kort. Vi hade trevligt och jag skrattade tills jag grät.
Nu är klockan alldeles för mycket och det är hög tid för mig att sova.

Night night world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0