Jag vann!

Tror det var via FB men är inte säker. Det var en tävling. Eller tävling och tävling... Det enda jag behövde göra var att fylla i namn och adress för att vara med i en utlottning. Vinsten bestod av biljetter till R.E.A.! Det var showbiljetter. Ett krav var det... att man beställer middag. Man skulle alltså betala för maten. Helt ok tänkte jag... ett litet problem bara. Jag är arbetslös och får inte mycket till inkomst just nu. Har inte fått min första a-kasse utbetalning ännu...
Så vad gör man då om man inte kan utnyttja denna "vinst"? Jo, när man är som jag så hör man av sig till en god vän och erbjuder henne biljetterna istället. =) Kul att kunna glädja någon annan! Vore ju synd att inte utnyttja dem.

Hoppas ni får en kul kväll K! =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tusen tack än en gång! Kommer bli faaaab! gracias!! :D

2010-10-28 @ 15:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0