Idag är jag...

...uttråkad. Har massor jag kan göra här hemma men jag vill inte vara här utan föredrar att åka någonstans. Sitter och fryser. Vill åka och träffa vänner fast ändå vill jag sitta ensam hemma och inte göra något. Jag VILL göra något hemma men vet inte var jag ska börja, då är det lättare att åka iväg en stund. Få lite inspiration. Är sömnig fast jag tycker jag borde vara pigg. Ambivalensen är total idag tydligen.
Jag har haft ont i nacke och axlar nu i flera dagar. Igår kväll kom jag på varför. Det är för att jag spänner mig som attan i nacke och axlar när jag fryser och jag har konstant frusit i flera dagar. Lustigt ändå. På sommaren är jag ständigt varm, ofta för varm! På vintern så fryser jag! Vi har inte överdrivet kallt hemma. Ändå har jag nu strumpor, tjocka stickade sockar och varma tofflor på fötterna. OCH FRYSER ÄNDÅ OM FÖTTERNA!
Nåja, vi får se vad som händer idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0