Fel start på dagen

Okej, dagen började inte som planerat. Till att börja med så har min man väckt mig flera gånger. Detta för att det blivit läckage av min cpap. Det blir ett pysljud som är väldigt irriterande. Då måste jag göra en ändring för att det ska sluta. Inte så skönt att bli väckt, men jag kan förstå honom. Inte nog med det... under natten gick även strömmen här hemma. Det resulterar i att min cpap inte fungerar eftersom den behöver el för att funka. Vet inte hur länge strömmen var borta, men det blev ingen bra sömn under tiden. Som tur är så kom strömmen tillbaka framåt morgonen. Eller, ja, jag vet inte vad klockan var när den försvann och inte heller vad den var när den kom tillbaka men det var först när den kom tillbaka som jag somnade om på riktigt. Att cpapen inte fungerade en stund inatt har gjort att jag vaknade med extremt tungt huvud. Det innebar att jag började morgonen med vatten och en tablett och spikmatta. Sitter fortfarande med spikmattan... Blir till att träna senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0