att shoppa eller inte shoppa!?

Såg mycket fina saker idag när vi var på modevisning. När vi gick runt i butiken efteråt såg jag massor av saker som jag vill ha till vårt hem. Vi har nog bestämt oss för vilken stil och vilka färger vi vill ha nu. Tror jag... tror också att min man har lyckats "övertala" mig till hur han har tänkt det. Jag hade en annan tanke, men han har faktiskt rätt i hur han vill ha det så det blir nog jättebra! =) Mannen som sagt att han inte har någon smak och åsikt om tyger och färger har ändrat på det nu sen vi köpt hus. Det är bara positivt. Bra att han har en tydlig linje eftersom jag är mer ambivalent i tycke och smak.
Hur som haver så fick jag massor av inspiration.
Min svärmor är för söt. Hon såg en kofta och sa "vill du ha den om den passar?". Superhärlig blå färg är den. Och ja, den passade. Hon sa att hon skulle slå in den så att jag skulle få den som julklapp, men när vi kom hem så fick jag den direkt. Jag själv köpte en svart/turkos tröja med kortärm och vid polokrage. Stickad. Lite nitar var det också. Lägger kanske upp bild sen. Måste dock ta en först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0