Ändrade planer

Idag skulle jag åka till en vän för att träffa hennes son för första gången. Hon blev mamma för ett litet tag sedan. Förhoppningen var att jag även skulle träffa hennes man för första gången. Fick ett sms mitt i natten... sonen har kolik så det har inte blivit någon sömn och därför orkar hon inte med besök idag. Vore lögn att säga att jag inte blev besviken, men samtidigt förstår jag henne och klandrar henne inte. Vi får ta det en annan gång.
Så, för en halvtimme sedan ringde telefonen. Det var samordnaren från äldreboendet. Det blir alltså till att jobba ikväll. Softar lite nu och börjar jobba kl 15:15. Blev även uppbokad för imorgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0