Sova ensam

Inatt kommer jag att sova ensam. Ja, det är ju inte första gången det händer. Och jag har ju katten som sällskap. Men... ändå...
Min älskling är iväg på en tur till Helsingfors med en kompis. Med tanke på blåsten som är och varningar som utfärdas så hoppas jag att de har det bra. Han kommer hem igen på torsdag. Det innebär att jag ska sova ensam både idag och imorgon. Det är ju som sagt inte första gången... Men, när jag ska sova ensam så är det som att jag alltid drar mig för att gå och lägga mig. Sitter här och gäspar trött så jag kommer nog att somna utan problem ändå. Måste gå och lägga mig nu eftersom jag börjar jobba imorgon bitt kl 06:45. Piggelin? Jomenvisst! =)

Idag sänder jag extra styrka och kärlek till personer som jag vet behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0