Mitt knä

Är det inte otroligt så säg... alltid är det något! Jag vill må bra! Mår bra fast ändå inte just nu. Har fruktansvärt ont i mitt högra knä. Det är det knät jag slog när jag halkade omkull i vintras. Jag har inte haft särskilt ont i det sen olyckan inträffade. Det gjorde lite ont i början men gick snabbt över. Det enda är att jag har lite konstigt med känseln på det knät. Tills för några dagar sedan.... Har inte gjort något speciellt. Bara jobbat, och inte ens det varje dag. Det spelar ingen roll om jag sitter still eller om jag är uppe och rör på mig. Det gör ont precis hela tiden. Men jag gnäller inte. Konstaterar bara. När jag haltar lite tycker de synd om mig. Jag konstaterar att det inte behövs. Det är ju som det är. Det går väl över så småningom. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0