Ett jobb kommer sällan ensamt?

I tisdags började jag mitt nya jobb. Ja, det är ju inte ett heltidsjobb utan ett sånt där "vid behov"-jobb. Det är 2 veckors utbildning/intro och sen kan jag hoppa in och jobba då någon vill vara ledig, någon är sjuk eller de bara behöver extra folk. Det är jättekul! Härliga kollegor och det känns som att jag kommer att trivas där. Vem vet... det kanske dyker upp en heltidstjänst snart ;).
Idag hände något underligt... när jag åkte hem idag kollade jag av min telefon och såg att jag hade et missat samtal. Kollade på Hitta.se och såg att numret tillhörde ett företag. Blev nyfiken och ringde upp det. En kvinna svarade och jag presenterade mig. Hon visste vem jag var (det var alltså inte en felringning), sa något om att "har hört att du söker jobb". Det var tilll en mobiltelefon jag ringt och det var dåligt täckning där hon var samt hon var upptagen med något så hon bad att få ringa mig imorgon. Jag är ledsen, men jag känner inte till företaget sedan tidigare (om det nu gäller det företaget som numret tillhör). Nåväl, det ska bli spännande att höra vad detta gäller! =)

Kommentarer
Postat av: linda-mamma till Tyra

visst är det underbar :) den kommer från disney, men vi köpte den begagnat på second hand. Men jag har sett att fler har den, så nånstans måste man ju kunna köpa den, säkert på nån av de stora leksakskedjorna. Jag hoppas ju på att hon får fler sådana där "åkleksaker" i julklapp! Jag svara samma sak på bloggen ifall det är fler som undrar över den..... Hörru, ska vi inte dra ihop nån SH återträff snart?

2010-11-13 @ 10:05:48
URL: http://linmackblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0