Dålig natt

Jag somnade en stund. Sen vaknade jag av att jag hade ont. Då var det kört. Det har hänt förr. Det är som att det blir stopp i magmunnen eller nåt. Det är en jobbig smärta. Det enda jag kan göra då är att dricka flera samarin på raken, börja rapa och sedan spy. Jag får även ont i ryggen då. Det som sen händer är att jag är helt utmattad och förhoppningsvis somnar. När jag sen vaknar är det bättre. Dock är inte fallet riktigt så idag. Inatt provade jag spikmattan också. Hjälpte i 5 min sen var det dags att gå upp igen. När jag fortfarande var vaken och det egentligen var dags att gå upp så tog jag mig ner till soffan och lade mig under filten. Frös trots min underbara filt och fick gå upp och hämta täcket också. Var smått utmattad en stund och sov en timme mellan 8 och 9 men jag känner mig vimmelkantig av att jag inte sovit inatt. De korta stunder jag gjort det räknas inte. Jag skulle jobba idag. Hade sett fram emot det. Gillar att jobba där jag jobbar just nu. Men, jag kände att jag behöver vara hemma och vila idag. Sova lite, slippa känna mig "svimmelkantig". Nåja, det är en ny dag imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0