Baskilusker

Nu är det återigen en period då människor blir förkylda och snörvlar och nyser och har sig. Jag tycker det är tråkigt att jag ska behöva låsa in mig hemma för att inte bli smittad. För smittad det blir jag. Jag har inte tid att vara sjuk! Får panik av att tänka på det. Är inte sjuk.... än... har bara börjat snörvla lite och nu känner jag att halsen känns lite tjock. Jag ska inte bli sjuk jag ska inte bli sjuk jag ska inte bli sjuk jag ska inte bli sjuk jag ska inte bli sjuk jag ska inte bli sjuk!!! Ska ju börja min intro på nya jobbet på tisdag och imorgon kväll ska jag jobba med pensionärerna.
Äh, det är säkert inbillning... inte på väg att bli sjuk! Det är ju "miss i nassen" och jag är trött. Det är säkert bara det...

*blåser bort alla baskilusker* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0