Vanliga byxor

Jag har idag varit på Lindex, Kappahl och H&M. Min tanke var att få tag på ett par nya byxor. Vanliga byxor ni vet... Inte jeans och inte leggings utan mer åt kostymbyxehållet. Det visade sig vara stört omöjligt. Kappahl brukar alltid ha såna när jag inte är ute efter sådana. Frågade en kvinna i personalen och hon sa "Nej, vi har inga såna. Kommer inte att få in några heller." Så nu för tiden ska man alltså ha jeans eller leggings! Eller som hon sa " du får köpa en klänning istället för det har vi". Inte riktigt vad jag var ute efter. Nu är det ju så också att jag är storlek större så jag kan inte handla på vilken avdelning/butik som helst. Det är alltså inte omöjligt att det finns sådana byxor i andra storlekar.... Strange....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0