krax krax kråka

Jag har varit hemma idag också. Kände mig förvisso något bättre och tänkte att jag ska jobba imorgon. Så ringde jag ett samtal till min moster och morbror. Fick pratat med min moster och det var supernice. Skönt att höra hennes röst och hon lät som att hon mådde bra. Hon sa att hon mådde bättre än på länge. Underbart att höra.

Nu ikväll så har jag pratat lite (tänkte att det inte kan vara nån fara eftersom jag kände mig bättre)... Jag har inte pratat mycket men ändå så orkade inte min hals. Nu låter jag krax krax kråka i halsen igen och det kliar.
Min underbara man tyckte jag skulle dricka varmt honungsvatten så han gick ner och gjorde det åt mig. Gulligt av honom!

Det känns skönt i halsen nu när jag druckit det. Intressant och se när jag vaknar imorgon om jag är bra nog för att jobba. Behöver ju att rösten håller HELA dagen eftersom jag måste prata hela tiden. Nåväl, det återstår att se. Inget att deppa ihop över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0