Är det inte underbart?

Hör ni ironin? Är det inte underbart? Nej, det är det inte!
Jag hann inte jobba en vecka på nya jobbet innan jag blev sjuk. Redan i torsdags kände jag mig dålig i halsen. Sen jobbade jag ändå i fredags och lördags. På lördagskvällen kände jag mig sämre och kände mig likadan i söndags. Igår blev det till att stanna hemma eftersom som min röst inte vill som jag vill samt att jag hade feber. Jag mår bättre idag, men halsen/rösten krånglar fortfarande. Förhoppningsvis är jag så pass bra till imorgon att jag kan gå och jobba. Återigen har jag ju tagit ett jobb där jag MÅSTE ha en fungerande hals/röst.
Nåja, jag vilar vidare idag så får vi se hur det blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0