Uttråkad

Jag är uttråkad. Kan inte göra så mycket. Att gå ut och göra något är inte ett alternativ eftersom det gör ont i axel/arm när jag går. Nej, jag tycker inte synd om mig själv just nu utan konstaterar bara att det är så det är. Andra hade kanske uthärdat smärtan och gjort saker, men jag är inte sån. Jag hatar att ha ont och om jag slipper ha ont genom att hålla mig stilla... ja, då håller jag mig stilla. Fast, just nu är jag så himla uttråkad. Solen skiner inte just nu men den gjorde igår och då hade det varit underbart att gå en promenad. Det blev såklart ingen promenad utan jag satt här hemma framför dator och TV. TV.n är min vän.... Jag är glad för att många har Facebook och bloggar för då känns det som att jag har lite koll i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hmm.. Men ta ut datorn till trädgården o sätt dig i solen en stund? :) Skönt att få lite solljus trots att man är hemma sjuk :)

2010-03-11 @ 12:57:32
Postat av: Linda

Ett bra tips. Ska komma ihåg det när maken är hemma och kan hjälpa mig! (och solen skiner) =)

2010-03-11 @ 14:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0