Idag så

har jag skällt en aning på en stackars kundserviceperson på vårt försäkringsbolag, pratat med facket för att reda ut betalning och byte av kontonummer för autogiro, bråka med min man, bli sams med min man och åkt på en liten "utflykt". De hade inget kul på vår närmsta ica-butik (De har sällan det. Måste vara en av de dyraste i Sverige...) så vi åkte till en annan ica som inte heller var kul och därför åkte vi till Norrtälje en sväng... Inte för att jag hittade något kul någonstans, men det var skönt att komma hemifrån en stund och vi hade trevligt. Som vanligt (sedan jag skadade mig) så har jag såklart ont nu ikväll eftersom jag åkt bil ett tag. Men men.... känns ok ändå. Har sett supersöt bild på mina brorsdöttrar idag. Påskkärringar! =) Åh, känner att jag saknar dem nu... men, det blir inte någon resa söderut än på ett litet tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0