Det här med att vara skadad...

Asså, det är ju så här att om man har en skada så innebär det ofta att man inte kan göra som man normalt kan göra med den skadade kroppsdelen. Så är ju såklart fallet med min axel. Emellanåt, när jag suttit stilla ett tag, så glömmer jag tillfälligt bort skadan och gör då en rörelse som jag inte normalt har problem att göra och då känner jag hur det hugger till av smärta. Det är MYCKET bättre nu än vad det har varit. Det är ju över en månad sedan jag skadade mig så det är helt som det ska! =)
Idag har jag lagat mat åt mig och maken. Det blev bara chorizo och makaroner. Tänkte att det skulle jag klara av att göra utan att överanstränga min onda arm. Såklart gjorde jag "som vanligt". Det innebär, med tanke på skadan, att jag tog i för mycket med vänster arm och därför fick jag ont. Men men... det går väl över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0